Drottningens födelsedag

I måndags var det alltså drottningen av englands födelsedag. Det firar dom här i australien med en ledig dag, såklart! Vi tog en tur till stranden för det var en riktigt fin dag. VÄl där  dök det upp en hel del folk och det slutade med en heldag på stranden med cricket, rugby , BBQ m.m.




South beach








Jay, Rachel, Cilla  och Tim










Holly (världens gladaste människa) och jag



Efter att ha spenderat ett antal timmar i solen slutade det med att jag fick en solglasögonbränna som hette duga. Inte alltför snyggt men jag var som tur var inte ensam om den brännan! En mosad armbåge hann jag även med när jag skulle spela lite rugby, ngn som inte var så stadig landade på min arm, aj aj. Så nu går jag runt med en röd näsa (japp fortfarande) och en öm armbåge. Solen är i verkligen inte att leka med i detta land. 



 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Usch vad avundsjuk jag blir här hemma kan man knappt gå ut utan vantar längre...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback