Dagen som gått


Idag har jag verkligen spenderat hela dagen på skolan. Åkte dit tidigare för att förebereda inför laben. Har ju fyra veckor med labande nu som började denna vecka. Bra tajming med tanke på att bröderna är här. Men men, sånt får man leva med. Dom har i alla fall varit på stranden hela dagen, det har ju varit 30 grader idag, lite skillnad från hur det har varit. Men jag har ju spenderat hela dagen inomhus så vad vet jag om värme liksom.
Laben var i alla fall mycket förvirrande, använde en teknik som jag aldrig förut använt men som alla andra kunde utan och innan. Handledaren var mer intresserad av att fråga om min utbildning hemma i Uppsala. Sen konstaterade han att jag skulle klara mej galant genom dom andra labarna men det hjälpte mej ju inte direkt med denna lab. Smart.

Ska se om jag kan få tag på bilder ifrån dagen på stranden. I så fall blir det uppdatering senare.


Och uppdatering blev det!
















 
Dokumentering av en australiensisk lastbil...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback