Världen är väldigt liten


I går när jag tog mej en tur ner till Fremantle gick jag som vanligt nedför high street som för övrigt sundancer ligger på. När jag går där ser jag två tjejer som sitter vid ett bord som ser väldigt bekanta ut. Jag går förbi och stirrar på ena tjejen som sitter med ansiktet emot mej. Det är något väldigt bekant över henne. Jag passerar och fortstätter nedför gatan då det slår mej vilka det är jag precis har passerat. Jag blir tvungen att vända mej om och gå tillbaka till deras bord. För det visar sig att det är Anna Lena och Sandra, två av klasskamraterna hemifrån! Jag visste att dom skulle till Australien i ett halvår, men dom hade bara pratat om västkusen vad jag kunde minnas. Verkligen oväntat möte.





Anna Lena och Sandra




Kommentarer
Postat av: enna

haha! se där :)

2008-11-26 @ 12:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback