Smurfar och sjuksköterskor


Idag lämnade vi in vår superba uppsats. Hela 18 sidor blev den och det var med en otrolig lättnad vi släppte ner den i facket. Sen blev det labrapportskrivande för hela slanten och nu har jag filat lite på mina pluggkort här hemma. Det har blivit en hel drös kan jag lova.

Annars fortsätter jag väl att berätta om denna påhittiga hundvalp vi har här hemma. Han har nog förstått att han inte är favoriten i mitt liv. Nuförtiden så kissar han så fort han ser mej. Jag vet inte om det beror på att han är nervös eller bara jävlig. Det händer flera gånger per dag. Han kissar bara inne när jag är i närheten och helst tittar på honom. Märklig liten krabat det där. Annars pysslar han med att käka upp mina pluggkort, bita mej i benen och kissar han inte inne så bajsar han. Jag som trodde han skulle vara rumsren för längesedan ;) 
Jag försökte lära honom att sitta fint idag men när inte det funkade övergick jag till att försöka lära honom att hämta bollen. Min totala brist på tålamod fick mej att ge upp efter 5 minuter och argt konstatera att hunden inte fattar någonting. Ska det vara så svårt liksom?

I morrn blir det Sundancer igen. Det kommer nog inte att se ut som förra lördagen då stället var fullt av halloweendekorationer plus att det låg en hel del konstiga figurer och sov i sofforna. Bland annat hittade jag en häxa, en yxman, en sjuksköterksa, en kille totalt insmetad i blå färg (smurf?) och inte minst en kille i rosa minikjol med fjärilsvingar. Inte illa.

Kommentarer
Postat av: Pål

haha det där låter roligt, ta en bild på honom så man får se hur han ser ut :)

2008-11-09 @ 20:07:06
Postat av: Hanna

Hrm, ja han springer tyvarr inte runt varje lordag i den outfiten sa jag skulle nog ha tagit en bild pa honom da:S Synd att kameran inte var med bara...

2008-11-10 @ 00:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback