Nytt boende

Nu är det helt klart! Både jag och Rebecka har hittat nya boenden som vi snart skall flytta till! Rebecka ska bo mellan Swanbourne och Cottesloe medan jag ska flytta närmare Fremantle än vad vi bor nu.
Här är en karta på var våra nya boenden befinner sig! Har bråkat både med datorn och kartor på nätet, ingen visade någon riktigt bra bild över båda boendena. Detta var dock den bästa jag kunde hitta. Bättre än ingenting antar jag!

image290

Vi är båda mycket ivriga att få flytta, för det betyder MYCKET bättre läge för oss båda. Samt att husen och rummen är mycket bättre. Jag vill iväg NU!

Ja just ja förresten så beror min dåliga uppdatering denna vecka på att jag legat sjuk i två dagar. Inte skoj alls men nu mår jag bra i alla fall.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback