Kaffesugen


I detta land blir man da minst sagt kaffesugen. Dom dricker inte gott kaffe har. Under forsta terminen drack jag kaffe pa Murdoch, vilket egentligen inte var sarskilt gott kaffe. Deras long black ar det som kommer narmast det kaffe man far ur bryggaren hemma i Sverige. Annars ar dom stora fan av instant coffee vilket ju enligt mej inte alls ar sarskilt gott . Eftersom jag aldrig varit nagot fan av latte eller dylikt sa ar utbudet valdigt daligt har. Detta har numera lett till att jag inte ens dricker kaffe dagligen. Drack kaffe senast pa Bali och det var daremot valdigt gott tack och lov!
Det jag saknar just nu ar en riktigt god kopp kaffe fran Sverige.

Ikvall blir det iaf Australien mot Nya Zeeland i rugby. Viktig match!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback