Hemma igen

Är tillbaks på den tillfälliga hemmaplanen igen efter en sömnlös flygresa som starade kl 2 på natten av alla tider. Det var bara 2 grader när vi landande kl 6 imorse-svinkallt.. Sen var det tänkt att jag skulle sova lite idag men den planen gick då verkligen i stöpet. Så nu efter att hela dagen har fått kommentaren att jag ser så himla trött ut känner jag mej som överkörd av en ångvält eller något liknande eller kanske till och med ännu värre än det. Mitt rum ser ut som ett bombnedslag, jag har ingen säng inatt heller och ska snart ut på Julies födelsedagsfirande. Tänkte iaf försöka åtgärda min hemskt trötta uppenbarelse med lite spackel, vet dock inte om det kommer att hjälpa denna gång. Tur att jag har ledigt imorrn.  

Rapporterna från Bali kommer lite senare efter jag har fått en ordentlig nattsömn.

Ett positivt besked är att vi ( jag och Rebecka) klarat alla kurser vi läst denna termin, jihoo!!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback