Nytt år

image158Första dagen på året och jag fick äntligen det som jag ville ha, SNÖ! Gårdagen var mycket trevlig. Vanligtvis är det en massa ångest runtomkring nyårsafton om hur man ska fira och vem ska vara med vilka, var och hur. Samma sak inför detta år men vi fick tillslut bestämt hur vi skulle fira. Men jag har nog lärt mej ett och annat från gårdagens firande.  Det viktigaste är ju ändå att man tar några av sina nära vänner och fixar lite middag, köper snygga hattar och har det riktigt trevligt helt enkelt. Raketerna fick vi se inne i stan vid tolvslaget, det var knappt vi hann dit i tid! Det var kanske därför det inte blev några nyårslöften i år. Lika bra var väl det kanske. Nu ser jag istället fram emot ett hejdundrandes spännande år på andra sidan jordklotet. Nedräkningen för avfärd kan följas till vänster i menyn ;)


image159

Erika visar hur man tränar armmusklerna

image162

Grupppbild i soffan, fotografen blev dock inte med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback