Dvala

Nu har jag gått in i min dvala igen. Det är den som infinner sig när jag har för mycket att göra. Alzheimersen slår till samtidigt som jag blir förvirrad. Men klumpigheten förvärras även avsevärt för jag vet inte hur många gånger jag har snubblat och tappat grejor bara i dag. Mina sinnen tycks även försämras då jag inte hör vad folk säger. Fast det är väl snarare så att koncentrationsförmågan försämras, man är helt enkelt inte så alert som man borde vara. Fast jag har ändå lyckats få några saker på listan gjorda denna dag. Det minskar i alla fall med saker att göra men just nu längtar jag som sjutton till nästa fredag då båda tentorna är gjorda plus att vårt pm förhoppningsvis är godkänt liksom labrapporterna. Men samtidigt längtar jag inte alls till nästa vecka eftersom det här är sista tiden jag har att umgås med folk här innan det är dags att bege sig till Norge och sen vidare ännu längre bort.





Kommentarer
Postat av: johanna

hej på dig.

vill du med samla en massa poäng och sedan få de
i present kort ? gör som jag då och bli medlem på
gratisbio.se. själv har jag nu fått hem present kort på kicks för 1200 kronor och skopunkten på 500 kronor. detta är jätte enkelt. du blir medlem och börjar samla poäng. allting är gratis så du vet. har du frågor är det bara och kontakta mig.

du kan även få gratis biocheckar som är ännu enklare du behöver bara några små poäng för det.
så bli medlem du med, alla stora bloggeskor har
redan bloggat om detta super bra tips.

här är länken ; http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

2008-01-09 @ 18:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback