Nu har jag alltså tagit mej baklänges hela vägen till Bö. Man blir ganska yr i skallen efter att ha färdats hela vägen hit. Att jag åkte baklänges gjorde ju inte direkt saken bättre. För de som har varit i Norge vet säkert att det är ganska krokiga vägar här och då kan jag även informera om att järnvägarna ser precis likadana ut. Tåget mellan Stockholm och Oslo fick jag ganska bra underhållning av en fyraåring vid namn Selma som tyckte det var mycket intressant att titta på mej hela vägen och prata. På tåget mellan Oslo och Bö var underhållning istället fulla människor som varit på kryssning. Men sen var jag i alla fall framme och här är det minsann snö, tio minusgrader och strålande sol! Resultatet av detta är att det även är glashalt då det har töat lite förut och frusit på. Idag var det även min mors födelesedag och denna har firats med middag, vin och tårta. Stålmormor har även varit på besök och hon skulle då minsann ta sig hit själv trots att det var glashalt. Men hon har då talang för att hålla sig på benen. Nu ska jag följa skidor och därefter blir det handboll. Men handbollen är då förståss Norges match, men det ska väl gå bra det med då de verkar gå bra för dem för en gångs skull i herrhandbollen.



Kommentarer
Postat av: Åsa

Hälsa Anne Beathe och säj grattis. Var totalt borta ur mitt huvud. Det är väl halvjämt också?

2008-01-23 @ 07:37:50
Postat av: Hanna

Japp det är halvjämt! Ska hälsa henne!

2008-01-23 @ 11:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback