Avsked

Idag har det pluggats hela dagen lång, vet inte riktigt om jag har lärt mej nått. Vi har ju en tenta på fredag på två timmar som måste avverkas, sista som skall göras skolmässigt för denna termin.
Men snart kommer även fredag vara över för tiden springer iväg just nu. Nu har jag i alla fall lyckats skriva ner allt som jag ska göra på en lista, inte tappat bort den och faktiskt börjat göra saker på den.
Snart ska jag bege mej till det sista styrelsemötet för min del men vi har ju även ett sista rep imorgon så än är det inte över. Tråkigt blir det i alla fall att ta farväl, hoppas att jag inte blir för sentimental då jag har en tendens att kunna bli det när det är dags för avsked :) Det börjar verkligen dra ihop sig för många sånna nu och det är bland det värsta jag vet. Blir ju inte så farligt med folk som kommer att finnas kvar här eller i ens liv på samma sätt när man kommer tillbaka. Men absolut värst är det med folk man inte kommer att träffa längre som man gör nu. Jag ska i alla fall försöka glömma bort det dom här sista dagarna och krama ur det sista ur dessa relationer istället. Får väl se hur det kommer att gå.




Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha jo just det kom precis ihåg när vi skulle ta farväl av Söderhamn innan vi åkte till USA och vi satt utanför Statt och grät i flera timmar. Hoppas att det går bättre den här gången.

Postat av: Hanna

Haha jo det var lite det jag tänkte på :)

2008-01-16 @ 21:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback