Värme

I dag har det varit otroligt varmt. Vi tog oss till skolan för att gå på gymmet en sväng, och redan där var det ohyggligt varmt klockan 9. Jag börjar fundera på om AC:n är trasig där eller nått. Efter detta upptäckte jag att jag hade glömt ta med mej shortsen så jag sprang runt i mina gympabrallor hela dagen på skolan. Vackert.
Sen bar det av till mataffären, det är inte alltför roligt att springa runt med 100 påsar i stekande hetta. Var ett par veckor sedan det var såhär varmt. Just nu sitter jag i soffan och försöker göra lite skolarbete. Det går ruttet dåligt, måste nog ta en dusch snart för det här fungerar inte längre. Datorn känns som ett element i knät, undrar om som svensk någonsin vänjer sig vid denna värme. Men vi har bestämt oss för att vi måste sluta klaga, för vi kommer banne mej att klaga lika mkt när det blir vinter och kallt här. Bäst att njuta av värmen så länge den varar :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback