Nackdelen med bloggandet

Jag upplever att den största nackdelen med en blogg är att alla som läser den får en uppdatering om vad som händer med våra liv här på andra sidan jorden, medan jag inte har en aning om vad som händer där hemma. Vet att jag inte har varit här särskilt länge men det skulle ju vara kul om man fick lite fler mail ändå!
Så nu folkens är det dags att plita ner några rader åt oss här borta!! Även om det inte har hänt särskilt mycket så finns det garanterat nått ni kan berätta om. Så det är bara att sätta fart=) Naturligtvis kommer jag även att svara på dessa mail, för det är ju faktiskt riktigt skoj med mail, eller hur?!

Dagens händelser har varit i skolan där vi har varit på föreläsning och in på internationella kansliet eftersom vi har lite krångel med kurserna nu. I morgon får vi reda på om det kommer att lösa sig eller inte. Annars vette sjutton vad vi ska läsa för kurser! Men det är väl "No worries" som vanligt här. Så det kommer ju garanterat att lösa sig.

Här har ni förresten adressen om ni av någon anledning har glömt bort den =)

[email protected] (sådär då var det oundvikligt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback