Inte bussarnas dag

I dag har vi fått uppleva det alla har pratat om. Det om att bussarna inte håller tiderna. Vi som har tyckt att det än så länge har fungerat så bra med att åka buss. Det skulle vi nog inte ha uttalat oss om. För idag gick det då inte bra. VI missade flera bussar och sedan när vi skulle ta bussen till stranden satt vi och väntade på den i 1 timme! Det var inte särskilt roligt i den stekande solen. Sen när vi skulle åka hem gick det ingen buss. Eller den gick visst varje fredag, men ingen annan dag. Så det var bara att börja gå in till Fremantle..
Därifrån var det äntligen en buss som kom i tid.

Annars har vi gått på vår tredje kurs i dag för första gången. Det är nu som jag verkligen har förstått varför jag läser min utbildning. Jag gillar faktakurser med ett svar. Inte en massa flum där man kan tycka i princip vad man vill. Men jag måste läsa den eftersom det är det enda som fungerar med schemat. Men det ska nog gå ändå då det är en förstaårskurs.

Kommentarer
Postat av: Ennapenna

Helloo! Tack för vykortet och tack för mejlet
;) Jag slutar förhoppningsvis tidigare idag så då kan vi chittechatta på msn. Pusseli!

2008-02-27 @ 06:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback