Vilken grej!


Om ni nagonsin aker till NZ, ak pa rafting! Vilken grej, hur skoj som helst. Vi hade en guide fran USA av alla stallen, men han drev med sitt folk hela tiden som amerikaner som upptackt varlden utanfor ofta brukar gora. Han kunde i alla fall saga att det fanns en isbjorn i en volvo pa svenska. Undrar vem som hade lart honom denna markliga mening? Det var riktigt laskigt ibland men en otrolig kansla! Vi akte nedfor en massa branta forsar, igenom en becksvart tunnel och stuttade i bergvaggar som galningar. Holl pa att ga riktigt illa i forsta forsen da vi krockade med en annan bat och fick den nastan over oss. Men tur att guiden hade huvudet pa skaft och klarade oss ur den situationen!
Imorrn bar det av till Doughtful sound dar vi ska aka pa mitt livs hittills dyraste "cruise". Det ska bli spannade och jag hoppas verkligen att det ar vart pengarna. Sa imorrn ar det dags att hoppa i var vita bil sunny igen och dra ivag.


Kommentarer
Postat av: Jultomten

När dyker alla bilder upp? :)

2008-12-05 @ 07:51:11
Postat av: Hanna

Nae nagon san kamerasladd fick inte folja med till NZ. Bilderna kommer nar jag kommer hem! Nar jag kollar mailen uppdaterar jag bara lite fort. Lagga upp bilder ar ju jobbigt :P

Men jag lovar att dom kommer upp nagon gang.

2008-12-06 @ 06:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback