Sortering


Igår var jag in och tog en fika med Anneli på stan. Smockfullt på alla fik så det blev tillslut rådhusfiket där det var betydligt lugnare. Smällde i mej två bullar men kaffet var lite av en besvikelse. Jag har ju så höga krav på kaffet nu efter ett helt år av besvikelse i Perth. Därefter fick jag mej en titt på hennes nya lägenhet (eller ja så ny är den ju inte längre).

Idag ska jag börja reda upp mitt inferno i andra huset. Flytten blev lite kaotisk förra året och jag har i princip slängt ihop allt i väskor och garderober utan att ha sorterat ut det som ska slängas och sparas. Det finns en hel del att göra och eftersom jag har hört rykten om att jag ska bli utslängd ur mitt flickrum här hemma så ska det väl sorteras och slängas en massa där med. Det finns att göra om man säger så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback