Hemma igen


Nu tror jag att dom flesta vet om att jag är hemma igen. Men för att göra det ännu klarare: JAG ÄR HEMMA NU.
Det blev en smärre chock för en del på vägen vilket ju jag bara tyckte var skoj. Så nu har jag lämnat det soliga vädret och Tim på andra sidan jorden. Fixade boende gjorde jag även i fredags när jag anlände, äntligen. Så nu börjar det ordna upp sig. Skoj att återvända till Uppsala igen även om det kommer att kännas lite konstigt.  Känns som att det var flera år sedan jag pluggade där sist. Det blir nog till att skärpa till sig då det är lite enklare tentor down under. Nu ska det skrivas reseberättelse (annars får man inte sina slutbetyg) under lovet och så blir det lite jobb med Felix efter nyår. Trött har jag varit i flera flera dagar men nu orkar jag vara uppe lite längre om kvällarna faktiskt. Hemfärden var ju inte att leka med, även om bonusen blev en extra dag i Hong Kong.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja jag vet att jag inte var den enda som gapade när vi kom till farmor och såg att DU också var med! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback