Uppsats

Sitter pa skolan och letar info till min och Rebeckas uppsats om Myelin Basic Protein. Handlar om Multiple Sclerosis. Men jag kanner mej inte sugen pa att skriva en uppsats. Synd att den maste skrivas ratt bra eftersom den ar vard hela 25% av kursen...Jag har atminstone hittat nagra artiklar, vi har ingen kursbok i denna kurs eftersom dom anses vardelosa da dom enligt lararna redan ar 5 ar efter nar dom ar nytryckta. Sa just nu spenderae jag min tid pa PubMed och soker artiklar for fullt.
Ska snart ha workshop och kolla pa rattor. Man far leka med dom om man vill. Det ar ju fragan om man vill. Jag hatar rattor, i alla fall vilda sadana. Dom ar smutsiga och ackliga. Tama rattor ar iofs en annan historia, dom ar atminstone rena ( Iaf har jag inbillat mej detta och kom nu inte och sag nagot annat).

Igar blev det en aning for mycket shopping pa IKEA, inte latt nar man blir sugen pa godis. Det blev en hel del sadant samt knackebrod.  Men dagen var trevlig med en tur till Perth och sedan som sagt vidare till IKEA. Kameran var med men den lyckades inte ta sig upp ur vaskan en endaste gang. Maste nog ta och ga en kurs hos
Johanna :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

TACK SÅ HIMLA MYCKET IGEN :D

Postat av: Johanna

Problemet med mig är väl bara att bilderna aldrig lyckas ta sig till bloggen utan ligger på hårddisken och skräpar....

2008-08-25 @ 11:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback