Pollenallergiker?

Är på wardie street och packar. Sitter just nu i sängen för jag väntar på att tvättmaskinen ska bli klar så att jag kan slänga in en ny omgång. Himlarns länge det tar att tvätta med den där maskinen. I alla fall så nyser jag som sjutton, måste betyda att jag spenderat allt för lite tid här så att dammet har samlats ordentligt. Får inte upp mina fönsterdörrar (eller vad nu kallar dom, balkondörrar utan balkong?) så att jag kan vädra heller samtidigt som min dator får något knäpp varenda 5 minuter och hänger sig. Länge sedan den betedde sig såhär illa, men den har väl levt för länge i dammet och det är nog dess hämnd på mej. Med den gillar att sitta i mitt knä för då spinner den på som en liten katt. Kanske är lite sällskapssjuk, tur att den ska få följa med till Rennie Crescent snart. Ok, nu får jag sluta för jag börjar ju låta knäpp på riktigt. 

Det mesta är i alla fall packat och nu ska här snart dammtorkas för fulla muggar. Det kan ju kanske behövas ja. Jo just ja jag har faktiskt nyst som en galning i flera veckor samt att mina ögon kliar titt som tätt, så jag tänkte att jag kanske har gått och blivit pollenallergiker på gamla dar? För det är ju trots allt vår här! :D

Näe åter till slitandet i mina fönsterdörrar.
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback