Pa jobbet

Sitter pa jobbet och tycker att tiden gar alldeles for sakta. Visste nastan att det skulle bli sahar idag for det ar riktigt fint vader ute. Visserligen kallt men anda, folk vill ut i solen och det betyder att jag ar ensam kvar har. Tog med mej en bok for jag tankte att jag skulle lasa lite men jag fastnade pa internet istallet. Latt hant.
Har hunnit lasa alla mina favoritbloggar och lite mer dartill.

Igar var vi pa latinofest i Cottesloe. Det var proppat med skandinaver dar och vissa hade verkligen tagit temat pa allvar. Sjalv hade jag inte brytt mej sarskilt mycket eftersom jag anda inte kunde bli langvarig dar da jag skulle upp och jobba idag. Trots att jag tog det lugnt och var hemma i nastan alldeles for god tid var det valdigt tungt att kliva upp imorse.
Dessutom lyckades jag krascha in i ett trad i gar sa min skalle mar inte sa bra idag. Detta var dock fore jag intagit nagra alkoholhaltiga drycker sa jag kan inte skylla pa detta heller. Men jag antar att det var min vanliga klumpighet som visar sig med jamna mellanrum.  Jag har i alla fall lart mej att man inte ska kolla ner pa sina skor nar man passerar en trad med lagt vaxande grenar...

I kvall blir det i alla fall bara till att ta det lugnt. Innan kvallen blir det nog sweet lips som har blivit lite av en tradition efter jobbet pa lordagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback