Omtumlande start

Da var skolan igang igen och denna termin har det verkligen brakat los pa riktigt. Knappt nagon introduktion utan bara pang pa direkt. Har redan massor att lasa och fixa med. Rebecka har da det snappet varre maste jag nog erkanna sa jag ska val inte klaga. Denna termin pluggar jag:

1. Advances in medical science
2. Forensic Toxicology
3. Photography and digital imaging

Rebecka pluggar 1:an med mej och forutom detta Biochemistry och matte.

Dessutom har min hemresa helt plotsligt blivit andrad till den 19 januari. Det skedde i allt tumultet denna vecka och det blir visserligen lite tajt med skolan som borjar den 19 men det far ta och losa sig helt enkelt. Dessutom far jag ju lite mer sol och kommer forhoppningsvis att vara brunare an dom flesta nar jag kommer hem. Detta ar dock tyvarr inget jag kan garantera :P

Nu ar det dags att atervanda till plugget!





Kommentarer
Postat av: sara B

jag ska minsann sola solarium som en galning innan du kommer tillbaka! hihi

2008-08-08 @ 13:03:19
Postat av: Hanna

Haha, du lär nog slå mej ändå ska du se:P

2008-08-08 @ 15:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback