Inget IKEA

Hade tänkt att jag skulle slänga upp lite bilder från helgen här men det visar sig att kabeln inte lyckades följa med för att jag ska kunna föra över bilderna till datorn. Det är så det går när man bor på två ställen.

Jag och två svenskar på sundancer, Johan och Josephine hade svenskdag i söndags. Vi hade tänkt åka till Ikea käka köttbullar och köpa massor med godis. Men det visade sig att Ikea har stängt på söndagar här....gissa om vi blev besvikna. Så vi åkte till Miss Mauds café istället och käkade princesstårta. Den var inte i närheten så god som den är på ikea. Sen gick vi på stan en sväng innan vi drog på E-sheds market nere i Fremantle och så avslutade vi det hela på sweet lips.

Ja just ja, jag ska ju flytta igen förresten.

Over and out.

Kommentarer
Postat av: matilda

god morgon, vad ska du göra i dag?

Postat av: matilda

hehe, ok. Hur länge ska du vara där?

2008-08-12 @ 11:35:10
URL: http://dresslikeme.blogg.se/
Postat av: enna

varför & vart ska du flytta??

2008-08-13 @ 07:44:30
Postat av: Johanna

Jaha så vart ska du flytta nu då?

Jag ska oxå flytta till sjöstaden om ett par veckor... suck

2008-08-13 @ 10:38:59
URL: http://tjohannana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback