Äntligen fredag

Efter en lång skolvecka är den äntligen över. Jag har bytt en av mina kurser efter att jag besökte föreläsningen i torsdag och insåg efter dessa 50 minuter att jag nog absolut inte kunde ta denna kurs. Jag kan nästan inget om foto och vi förväntas ta värsta proffsbilderna och redigera om i photoshop och greja. Läraren berättade att hon brukade hitta eleverna sovandes under skrivborden i redigeringsrummen på kvällarna. Lät som alldeles för mkt jobb så lat som jag är bytte jag till en ännu värre :) Ska numera läsa biokemi, men det är åtminstone något jag är bekant med även om det lär bli en HEL del att göra. Men men finns ingen återvändo längre.

Annars är det dags för jobb på Sundancer imorgon. Ska ju som bekant jobba lördagar där. Blir nog bra och jag ska försöka hinna med lite läxor emellanåt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback