Födelsedag

 Ja igår var det då alltså min födelsedag. Dagen började med att vi missade bussen på morgonen, men det visade sig vara bra eftersom den bussen krockade lite senare så att alla passagerare fick hoppa på vår buss lite senare. Ambulansen kom lite senare då en gammal tant hade blivit påkörd. Sen var det labrapportsskrivande för hela slanten. Mitt upp i detta började brandalarmet tjuta på skolan så vi fick snällt gå ut från skolan och samlas i "bush court". Men det var som tur bara övning.
Mötte upp Caroline och Julie lite senare och dom var så söta och hade köpt present och som sjöng även happy birthday för mej.

image250



Senare åkte jag och Rebecka in till Freo för att ta en kaffe och tårta. Blev även en del shopping!
Sen var det dags att åka hem, åkte och hämtade ett paket på posten som mamma skickat. Måste nog vara det största paketet jag fått med posten, fanns en hel del trevliga saker i detta. Väntade och väldigt oväntade saker!
Senare på kvällen blev det middag nere i Freo, mkt gott.




image249

Julie, jag och Caroline


image251


Födelsedagsbullen och därefter födelsedagstårta!


om ni kanske märker har jag mest bara ätit denna födelsedag. Bådar inte gott inför framtiden antar jag....


Tack för alla gratulationer!!


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Stort grattis i efterskott! (Har inte riktigt kollen....) Fam. Nordahl

2008-04-17 @ 20:57:39
Postat av: cat

GRATTIS i efterskott!! jag hade koll.... visste du fyllde år men sen under dagen glömde jag o skriva. fan va jag är kass... men bättre sent än aldrig. hoppas tårtan va supergod!! wii. puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback