Vardagen närmar sig

Har haft mina första föreläsningar nu. Det är en lite märklig kurs vi läser nu, vi har eximination nästa vecka som tydligen både är muntlig och skriftlig. Det är som vanligt kaos på skolan nu när det är så många nya som har börjat. Men efter ett par veckor är det som att alla har gått vilse i BMC:s kilomerlånga korridorer för då är dom spårlöst försvunna och inte alls i det stora antal som nu irrar runt där.
Annars börjar vardagen falla på plats nu. Har tränat mitt första pass eftersom mitt kort har varit fryst tills nu. Det var härligt! Men det gav även en fruktansvärd träningsvärk. Idag har jag känt mej som en 90 årig tant som hankat mej fram i korridorerna. Men det har faktiskt funkat ganska bra det med.
Har också undersökt lite om nätkursen i företagsekonomi som jag har tagit på mej att läsa parallellt med mina andra studier. Det återstår att se om jag har tagit mej vatten över huvudet.

Nu ska här städas upp lite innan det är dags att sjunga på reccemottagningen på GH. Måste ragga lite folk till kören!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback