kräftskiva

I fredags var det dags för kräftskiva hos Sara! Vi satt uppe på taket fast vi hade lite tak ändå så det gjorde ingenting att det regnade lite! Efter att vi hade kalasat på dessa skaldjur en stund var det dags för lekar! Sara och co hade fixat några riktigt roliga lekar. Tävlingsinriktad som man är slutade det såklart med vinst! Jag hade alldeles fullt av mums mums i håret och ansiktet när det var färdigt. För detta vann jag en klädroller som är perfekt åt min vita soffa som gärna blir alldeles för dammig hela tiden! Tyvärr föll Jennie i backen och skrapade upp ansiktet. Att det då alltid ska hända nått när vi är igång. Men det gick ändå relativt bra även om det blev hemfärd på en gång för henne.
Sen drog några till värmlands medan vi begav oss till BJ i spöregnet. Dom delade ut paraplyer i kön för att det regnade så mkt! Men kvällen blev rolig efter att vi väl torkat inne på stället.

image82

Karin och Therese


image83

Fredrik och Anne


image84

Rebecka och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback