Födelsedagsfest X 3

Även om vi var trötta sedan fredagen hade vi ändå en födelsedagsfest att gå på. Trots att det tog emot pallrade vi oss iväg.

På vägen hände det något märkligt! Jag cyklade med paraply eftersom det regnade ordentligt. Helt plötsligt kommer det en kastvind som tar tag i mitt paraply och formligen viker det på mitten. Det blev iaf helt oanvändbart. Då dyker det upp en kille som tar tag i paraplyet och försöker fixa det. Paraplyet är mkt trasigt sedan tidigare och han inser att det inte kommer att gå att laga det. Då ger han mej sitt paraply och fortsätter glatt utan i regnet. Snacka om gentleman. Synd att jag lämnade paraplyet på festen och nu är det borta. Haha.

Det var i alla fall tre tjejer som hade slagit ihop en fest. Två av dessa var våra gamla phadderbarn. Vi hade ingen aning om vad det var för fest och blev lite chockade när vi kom dit eftersom det visade sig att dom hade bjudit 50 pers med middag och grejor! Sånghäfte hade vi även med ett urplock av de bästa pharmensånger vilket var roligt!
Även denna kväll var det tävlingar men nu var jag och mitt nya lag sämst istället! Men men man kan ju inte vinna jämt=) Det blev en lång och mkt rolig kväll!

image85

Födelsedagsbarnen Cat och Rose, jag, Anna och Karin

image86

Mina lagkamrater Sara och Sabine!

image87

Gamla phaddrarna Anna, jag och Karin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback