Datastolsproblem

Jag har ledsnat på att allt som har med datorer att göra går sönder för mej. Nu har min datastol kollapsat. Jag sitter här utan ryggstöd. Inte alls trevligt, men den här gången tror jag att det går att åtgärda. Måste bara ta och leta efter skruvmejseln först för det är ju inte var dag man använder den och nej jag har den inte på ett särskilt ställe. Men det känns inte som att tiden räcker till för det. Dessutom försöker mina ögonlock hela tiden att falla ner så jag måste nog krypa till kojs snart.
Idag har jag haft lab. Var sådär måste jag erkänna, labhandledaren var ny och virrig. Tur att min labpartner hetsade på ungefär lika mkt som jag brukar göra så vi var väl ändå färdiga i skaplig tid.
Fikat på kören gick bra. Men vi är ju så fruktansvärt många nuförtiden! Knappt så att fikat räckte, men tack och lova så blev ju lite över ändå tillslut=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback