Clint Eastwood

Idag fick jag en varning från upnet för att jag var en belastning för nätet. Detta är pga av min dator har stått på i 13 dagar (den kan som bekant inte slås av). Smart som jag är har jag inte tänkt på att jag kanske borde logga ut från internet. Så nu fick jag en varning att jag skulle bli bortkopplad om jag inte skulle skärpa till mej. Efter att ha loggat ut under dagen skulle jag försöka använda datorn när jag kom hem, det visade sig att den blivit ännu segare av detta internetavbrott. Den slocknade även en gång. Men jag lyckades väcka den igen. Men jag antar att den numera ligger på sin dödsbädd och nästa gång vet jag inte om jag lyckas väcka den igen.

Idag har det varit skola hela dagen känns det som. Men vi har en mkt bra föreläsare i alla fall. Han är väldigt lik Clint Eastwood (enligt Anne då) och är faktiskt riktigt rolig. Vilket ju inte alls är vanligt bland våra föreläsare som oftast är ena riktiga torrisar ärligt talat. Han gillar däremot att säga ordet "groteskt" i dom absolut minst passande meningarna, men detta är ju mest roligt.
Efter den långa skoldagen blev det fika på norrlands och lite seminarieuppgifter gjorde faktiskt. Sen hemfärd med ämnesbyte till ekonomi.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback