Boländerna

Efter en ganska lam labrapportsredovisning och lite labrapportsskrivande var det äntligen dags att sätta sig på bussen för att ta en sväng till boländerna och inhandla en ny mobil. Elgiganten blev första stoppet där en väldigt ivrig försäljare babblade på om allt och inget. Efter en stunds funderande och vägande av för och nackdelar bestämde jag mej för vilken mobil jag ville ha. Då säger såklart försäljaren att den modellen hade dom tyvärr inte på lager idag men att den skulle komma in imorgon så då var det BARA att komma dit igen. Vaddå bara?! När ska man ha tid med detta? Jag vandrade iaf vidare till Onoff men där visade det sig att den nästan var 700 spänn dyrare (hur nu detta ens är möjligt) så därför blev det ingen mobil idag. Jag som hade längtat så. Det blev en tur på IKEA istället där jag åtminstone fick tag i en kavel. Uppsalas IKEA är ju knappast känt för att ha välfyllda hyllor men idag hade dom minsann en kavel. Så nu slipper jag baka ut pizzadegen med glas. Det blev såklart en hel del annat kraffs oxå när jag ändå var där. Men fikat var ju ändå viktigast, vissa hade ju enbart följt med för detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback