Snögubbe

I natt kom den första snön minsann! Någon har till och med gjort en snögubbe här utanför mitt i natten. Men det fick då minsann inte jag göra då jag snällt och lydigt låg och sov då denna aktivitet inträffade. Hade jag haft mer tid hade jag minsann gått ner och tagit kort på den även om jag nog hade känt mej som en japansk turist. För den är väldigt söt där den står på det gröna gräset. Däremot kommer den nog inte att leva länge till då solen strålar utanför.
Men jag hinner inte med något kort eftersom jag inte ens borde skriva ett inlägg här utan istället koncentrera mej på skolan. Har varit på snerkes och pluggat idag där det bara var vi och pluggade. Jag som trodde att det roligaste som fanns var att plugga, så vart var alla?
Men det var liksom ingen action där så efter lördagsfika på GH drog vi hem istället. Så nu ska jag nog koka ytterligare en kopp kaffe och sätta mej framför böckerna. Ska bli mej ett sant nöje....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback