Nyttigt att jobba i grupp...

Idag var det dags för labande hela dagen lång igen. Jag hade fått för mej att jag hade en lite lättare lab dessa dagar men det visade sig att jag hade en av de tyngsta. Finns inte mkt kvar i min skalle nu. Förutom att det har varit två ansträngande dagar var det även dags att bojkotta bikupan igår. Det betyder att studenterna hade bestämt sig för att inte köpa nått i kafeterian på skolan för att dom har höjt priserna så mycket på kort tid. Jag kände ju ändå att jag måste ställa upp så därför blev det en kaffefri dag i skolan igår. Jag som inte har trott att jag varit beroende av kaffe har nu fått tänka om. I kombination med en ansträngande dag var det ingen smart idé att skippa kaffet. Så idag drack jag två koppar kaffe i skolan och resultatet blev en mkt piggare Hanna! Konstigt vad kaffet gör med en.

Sista labkursen någonsin under utbildningen just nu (om man inte väljer att laba under valbara förståss), synd bara att min grupp inte är den mest optimala. Men det blir nog som vanligt att Hanna tar över och piskar sin grupp lite och då ska det väl gå i slutändan antar jag.


image123

Hanna och Sara har tråkigt på lab...


Just nu längtar jag till fredagkväll mer än något annat! Då är labandet och labrapportskrivandet över för denna vecka plus tentan som är imorgon. Synd att det bara är tisdagkväll....





Kommentarer
Postat av: Erika

hang in there bruden! fredag är här snabbare än du anat ska du se. Och grattis till autralien resan! sjukt roligt för dig. har legat lite efter i bloggläsandet =). ha det gött!

2007-11-06 @ 23:33:38
Postat av: Hanna

Tack=)

2007-11-09 @ 18:46:24
Postat av: Erika

Hanna panna lever du? hur var helgen?

2007-11-13 @ 16:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback