Lussebullar

image131Kom precis hem från kören och när jag öppnat porten slår doften av lussebullar emot mej! Var ju jättelängesedan man kände den doften och det var helt underbart! Jag funderar på om jag kanske måste ta och knacka på hos den person som har bakat dem. Jag blev alldeles otroligt sugen! Men det finns ingen tid för lussebullsbak just nu tyvärr. Listan är för lång på andra saker som ska göras:( Så det får bli lussebullar från ica eller nått, fast det är ju inte ens i närheten av hembakta. Får vänta ända till den 22 december innan jag får mammas hembakta, kan ingen skicka med posten redan nu? Jag börjar även känna julstämning, redan nu liksom? Inte likt mej, den brukar ju infinna sig först hemma i Tönnånger. Så jag tänkte fuska och ta fram adventsstjärnan i förtid faktiskt. Så blir jag väl lagom less på julen tills det är dags för den på riktigt!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback