Labsnyggingar


Ja den senaste månaden har vi labat som aldrig förr under denna utbildning. Är även sista labkursen så dom försöker väl bara försäkra oss om att vi kan det vi håller på med eller nått.
Först var vi inne i sterila rummet och där fick det minsann inte vara många bakterier. Fast det misslyckades vår grupp ganska rejält med visade det sig tillslut. Men snygga var vi iaf...

image132

Sara och jag


image134

Ja det är faktiskt jag...

Sen var det dags för tablettillverkning. Då fick man ha ett snyggt hårnät istället och en ännu snyggare slags genomskinlig dräkt av något slag. Senare var det dags för hörselskydd och glasögon. Men dom bilderna besparar jag er=) Ganska kul att ha nått annat på sig än labrocken faktiskt.

image136

image137


Sedan var det dags för tillverkningen. Vi fick blanda en massa pulver som skulle ha olika funktioner i tabletterna med en massa blandare, ugn och tillslut var det dags för tablettmaskinen. Sedan fick några tabletter lite snyggare färger också. Resultatet kan skådas här nedan. Jag smugglade hem några tabletter eftersom man tydligen inte fick ta med dem hem. Jag är rätt bra på att smuggla faktiskt=)

image138

Hannas första tabletter




Kommentarer
Postat av: Anneli

Tjusigt!;)

2007-11-27 @ 18:45:03
Postat av: Johanna

Stal du nått trevligt knark eller?

Postat av: Hanna

Näe vi fick inte blanda i någon aktiv substans. Så det enda som sker är väl att man blir illamående om man käkar för många:P

2007-11-27 @ 19:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback