Födelsedagskalas

Helgen har definitivt präglats av fest. Rebecka fyllde ju år i helgen så det var planerad en tvådagars sedan länge.
Födelsedag betyder ju även tårta så det blev fika på lördagen innan kvällen. Det är ju så himla gott med hembakt!
Inga lussebullar men ändå=)

Kameran glömde jag hemma båda dagarna och tänkte inte ens tanken på att slita upp mobilen och ta några dåliga pics. Så det blir inget sånt tyvärr. Får ta och skärpa mej till nästa gång. Men jag brukar leva ganska länge på att jag lyckas släpa med mej ibland den så jag antar att jag lever på den känslan sen förra helgen.

Idag har jag suttit framför datorn i stort sett hela dagen, eller jo hela dagen faktiskt. Har försökt knåpat lite på några diskussionsinlägg och nu tänkte jag byta till labrapporter. Jag satsar på fyrkantiga ögon lagomt till jul.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback