Effektiv

I morse när jag vaknade skrev jag en lista på det jag skulle göra idag. Den blev alldeles för lång och såg inte sådär jättekul ut. Men såhär på eftermiddagen har jag ändå hunnit med en hel del! Har man press på sig så är man banne mej effektiv! Synd att jag inte kan vara det jämt och ständigt. Det ser nästan ut som att jag kommer ha tid att kolla på tv idag. Jag har insett att jag enbart följer ett tv-program på tv. Kan bero på att jag är en sån där snålis som inte har införskaffat en box ännu. Men är man fattig student så är man=) Men så kom jag på att det var
HOUSE
på tv idag som jag ju faktiskt gillar att se men alltid glömmer bort. Då säger min mamma att man inte är tillräckligt intresserad, jag skulle säga att det är min alzheimers-light som slår till.


Det jag har hunnit med idag:

- Kamraträttat den andra labgruppens rapport (utan kamrater)
- Rättat småfel på min labrapport
- Nästan gjort färdigt min del på Lab C
- Fixat så att STA håller min flygbiljett ännu en vecka (väntar på antagninsbesked från Murdoch!)
- Fikat på norrlands
- Skrivit klart mitt diskussionsinlägg i marknadsföringen
- Handlat mat

När man nu beaktar denna lista kan man ju fundera på om jag bara äter och pluggar?
Haha ser rent tragiskt ut...men men




Uppdatering: ok jag vet tydligen inte mkt om tv-världen just nu...var inte alls house på fyran:S

Kommentarer
Postat av: Ennapennan

Duktig du har varit!! :)

2007-11-14 @ 20:02:20
Postat av: NAZANIN

svar: okeej tack så jättemkt för hjälpen! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback