Vårkonsert

Idag blev vi äntligen klara med grupparbetet. Eftersom vi var seriösa i fredags kunde vi gå hem tidigt idag och det var det verkligen värt. För nu sitter alla andra grupper kvar i skolan=) Så jag bestämde mej för att dra hem istället och nu sitter jag här och borde sätta igång med tentaplugget. Men det har inte hänt nått än och jag är intesärskilt förvånad. Men jag måste verkligen sätta igång snart.

Gårdagens vårkonsert gick över förväntan. Efter ett uruselt rep i lördags hade samtliga skärpt till sig och pluggat låttexter över lördagsnatten. Så det gick riktigt bra! Det var även strålande sol så vi kunde sola lite mellan repet och konserten. Sen blev det pizza i parken med hela kören, nice. Jag glömde såklart kameran så det blev inga bilder där inte, får ta och skärpa till mej även på den fronten antar jag. Tänker inte på att man faktiskt kan ha med sig den överallt=)

Nej nu ska jag nog städa upp lite här för R kommer över ikväll. Måste ju börja ordentligt med plugget nu=(

Här kommer förresten lite fler bilder från balen för nu har jag äntligen fått tag på några fler!!

image34

hela kören!

image35

kattis och jag..iiiigen=)

image36

litet färgtema...




image38

eva, marie, hanna och kattis, vilka snyggingar.

Sådär nu finns det ingen återvändo längre...dags för plugg!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback