Punka igen

Det var längesedan jag var såhär trött. Idag har jag inte fått mkt vettigt gjort förutom redovisningen i skolan som gick bra. Det blev punka på cykeln påväg till skolan och självklart regnade det ute. Tror att min cykel inte gillade när vi slängde på en 50 liters blomjordssäck på den igår. För den vagn vi skulle låna av tanten i affären var ju helt värdelös det var nästan ingen luft kvar i däcken. Men hon påpekade bitskt att det kunde ju ha varit värre...det är ju faktiskt frågan om det var möjligt. Därför fick min cykel ta över som vagn istället. Inte var det jag som skulle sätta blommor heller, tyvärr. Hade gärna haft en blomlåda på balkongen men det blir ju lite svårt när jag inte ska bo här i sommar.

Tentan närmar sig med stormsteg och jag hoppas att 7dagar ska räcka att banka in allting i skallen. Imorron blir det en heldag på skolan. Jag hoppas på att detta väder fortsätter tills nästa torsdag så att man slipper ha ångest för att man sitter inne och pluggar när alla andra börjar bli färdig med sina kurser inför sommaren. Men man börjar ju bli van nu att alltid ha tenta den sista dagen på terminen. Men vi var en sväng på stan idag för att muntra upp oss och det funkade rätt bra ändå.



Kommentarer
Postat av: pålplutt

tänk goda tankar, snart fåru spela tvspel med mig =)

2007-05-30 @ 22:11:20
Postat av: cattis

Määhh lägg av o få punka på cykeln då!! Tentaplugg är kul...fifan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback