Ny design

Här har det fixats lite med designen som ni kanske ser. Är ju så tråkigt att ha en stilmall som alla andra kan välja. Har ju ändå haft den ett tag och tänkte att det kanske var dags att skaffa en lite mer personlig. Inte för att den är direkt avancerad än så länge men det kanske kommer!=) Hade tänkt fixa den ännu lite mer men det får nog bli ett sommarprojekt såhär i tentatider. Däremot är detta ingenting som jag har åstadkommit själv. Det är tur att man har en lillebror som är lite mer insatt i sånna där HTML koder och grejor. Så han får nog lära upp mej i sommar istället. Detta är bara något provisoriskt som får duga för stunden helt enkelt!
Men det där rutiga måste det nog göra nått åt tror jag bestämt=)




Kommentarer
Postat av: pålplutt

hahaha klaga på rutorna! hade du hellre haft rosa blommor?

2007-05-31 @ 23:09:00
Postat av: Johanna

Vad fint! Mycket bättre än när du ändrade till skogstema! Jag lider förresten med dej i tentaångesten...

2007-06-01 @ 18:55:12
Postat av: Hanna

Haha men skogstema skulle ju funka bra nu ändå när jag ska hem till skogen i sommar:)

2007-06-01 @ 21:05:56
Postat av: Johanna

Så sant!

2007-06-02 @ 14:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback