Tvättstugeproblem

Är så less på folk i tvättstugan. För det första kan dom inte städa upp efter sig, stället ser ju ut som ett grishus. Verkar inte som att det är ngn som bryr sig eftersom halva området delar på denna tvättstuga och nu när jag kom ner så var den ngn stjärna som hade snott min tvättpåse. Blev lite svårt att bära hem all tvätt...
Fattar inte att folk inte kan skilja på mitt och ditt. Man ska då aldrig sluta förvånas i alla fall.
Jag brukar alltid när jag tvättar jeans och dylikt alltid komma ner i tid eftersom man inte vet om dom blir snodda eller inte. Däremot trodde jag verkligen att min tvättpåse skulle få vara ifred...men icke...
Det är ju nästan som att man förstår sånna där surtanter som all trappuppgångar verkar ha som vill att det ska vara fint i tvättstugan. En sån kommer jag nog att bli när jag blir stor tror jag. Lite svårt att hålla koll på hela området däremot.

Näe nu kanske jag ska koncentrera mej på pluggandet istället. Men det är ju så lätt att komma in på sidospår=)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback