Sommarlov

Jaha då hade man sommarlov igen då. Känslan är densamma som alla gånger förut, tomhet. Efter att ha varit igång så länge finns inget kvar att plugga på. Så dagen har ägnats åt att städa upp på det här stället och packning av alla saker. Bättre att göra det när man ändå har tempot uppe. Iofs har jag insett att mitt tempo nog ska hållas uppe hela sommaren i alla fall. Men man får väl skylla sig själv när man har tagit på sig alldeles för mkt jobb. Det är nästan så att jag ångrar mig lite i efterhand, men nu finns ingen återvändo och det är bara att bita ihop och sätta fart. Men lite ledigt har jag i alla fall, börjar ju först på söndag=)

Imorrn ska det firas lite med klasskamraterna innan alla drar åt varsitt håll. Några har redan festat lite idag, men jag pallade inte det helt enkelt. Lite sorgligt blir det ju såklart att dra härifrån, speciellt när så många ska stanna i Uppsala i sommar. Hade inte tackat nej till det, men Tönnånger blir nog fint det med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback