Interaktioner

Idag hade vi interaktionsseminarie. Det var ett långt och tråkigt seminarie, kändes som att det bara slösade upp vår dyrbara pluggtid. Jag fick en åthutning för att jag svarade på för många frågor, kändes som att man var tillbaka på lågstadiet där en stund. Jag ville nog helst bara därifrån och blev lite ivrig helt enkelt=)

Ikväll ska jag bara vara hemma med mej själv. Har tackat nej till en del aktiviteter eftersom jag kände för att vara tråkig istället. Man måste faktiskt få vara det ibland. Blir nog nått skoj imorgonkväll istället.

Hela helgen är det beachvolleyboll på vaksalatorg och jag har ångest för att jag inte kan gå dit utan att jag måste sitta hemma och plugga istället. Är säkert en del känt folk där sen tiden då man spelade själv. Får se om tiden räcker till för ett kort litet besök, men antagligen inte eftersom jag redan ligger efter.

image40


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback