Trivsel med Måns

Igår var det dags att ta sig upp på berget igen för att vara med om ännu en trivselkväll. Denna gång var det dags för Måns Zelmerlöw att uppträda. Absolut ingen av mina favoritartister men det var massor med folk där och framförallt barn förståss. Publikrekord var det tydligen också eftersom 6000 personer hade tagit sig dit. Men inte fick väl vi dåliga platser för det heller eftersom Anneli och jag var där i god tid=) Ungarna blev helt galna när Måns dök upp. Fast anledningen till att jag var där var ju såklart att man träffar så många människor som man vanligtvis inte stöter på.

image63

Sandra, jag, Anneli och Per mitt i folkmassan....Erika och Anna Karin var inte riktigt med på att vi tog kort.

image64

Japp tro det eller ej jag har bildbevis och det är verkligen Måns...

Idag var min sista dag på apoteket. Det var nästan lite sorgligt och jag fick intyga flera gånger att jag skulle komma in och hälsa på dom under sommaren. Ett avskedspaket fick jag även. Dom är ju som sagt väldigt söta och trevliga på det där stället och jag kommer att definitivt att sakna dom.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback