SOL

Äntligen lite solsken!! Har legat och pressat nu efter jobbet och det har varit riktigt härligt! Men nu fastnade jag såklart framför datorn. Finns alldeles för mkt spännande på nätet som man kan kolla på ju=)
Eftersom dom jag känner är rätt dåliga på att uppdatera sina bloggar nu på sommaren så blir jag ju tvungen att göra det själv (fler av dom jag känner borde även skaffa en blogg tycker jag).

Idag var det helt nytt folk på jobbet. Nästan alla som var där förra veckan har gått på semester och en massa annat folk kom tillbaka. Lite tråkigt eftersom jag precis hade lärt mej vad alla hette och nu kryllar det av nya människor igen. Vilka problem jag har alltså=)
Kattis var in och besökte mej idag liksom Björn förra veckan. Fler besök tack!

Näe nu är det dags att göra lite nytta här!!


image51

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback