Grillfest och trav

I måndags var det dags att träffa lite folk från gymnasietiden. Måndagar är en bra dag att ses på för då har ingen orkat planera in nått! Dock saknades tyvärr både Sofia och Johanna.  
Blev grillfest hos Björns far. Tur att jag hittade Erika på vägen i sin oranga bil (se nedan) för hon hade åtminstone koll på var vi skulle. Blev en del skvaller och uppdatering om folk man känner här i trakterna.
(klicka för att få större bilder).

                                        
         Tobbe                                  Kattis och moi                               Erika

Sen var det dags för efterätten som grabbarna fixade. Full koncentration.

                            

Fredrik                                        Tobbe igen


TRAV

Igår följde jag med far min och grannarna på trav I Bollnäs. Insåg att jag nog aldrig varit på trav någon gång. Det var underbart väder och vi fick gratis mat och inträde, inte fy skam det inte. Däremot blev det inga foton, hade tröttnat sen dagen innan. Var nästan bara norska hästar som vann, go Norge!
Trodde att jag skulle ha nybörjartur när jag spelade lite men det gick ju åt skogen. Inte lätt att veta vilken häst som ska vinna inte.

Idag slapp jag jobba dubbelt och jag blev osannolikt glad. Ruttet väder iofs men jag behövde verkligen vara lite ledig idag kände jag.






Kommentarer
Postat av: Rasmus

Hahaha vad ful tobbe är egentligen

Postat av: Hanna

Han har sina stunder=)

2007-07-06 @ 22:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback