facebook

Solen skiner och regnet öser ner, ja detta väder säger bara jag.
Ikväll blir det myskväll med mej själv, bangat fest (igen) och blir ensam hemma eftersom jag inte heller orkar dra ner på byfest. 

Sitter här och pysslar lite med facebook. Nu har jag surfat runt och addat alla människor jag kunde tänkas komma på och ni som inte har, se till att skaffa! Ingen direkt poäng med det hela, lite vuxnare form av lunarstorm skulle jag väl vilja påstå. Dessutom tar det en stund innan man hittar rätt på den där sidan. lite rörig.

Mamma har börjat scanna in gamla bilder och nu har hon kommit till året 1984 har jag sett. Det innebär förståss att man snart kan kolla in riktigt fina bilder på mej som liten. Bilderna som är inlagda nu ser jag mest ut som vilken skrynklig bebis som helst på BB så jag besparar dem för allmän beskådan. Men fortsättning följer eventuellt......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback