Nytt år...

Nytt år igen. Ngt nyårslöfte glömde jag skaffa mej, men bättre ordning kanske kan vara nått att ha i åtanke när det gäller mej. Det var längesedan som jag har tappat så många saker  och hittat dom igen som jag har gjort under dessa dagar som jag har varit hemma. Ibland blir jag nästan rädd för mej själv. Men allt har ju ordnat upp sig ändå trots allt. Det har i alla fall varit värre än någonsin den senaste tiden tro det eller ej.

Fredagen spenderade jag med mina äldsta vänner på en av shamns strålande krogar. Det blev en väldigt innehållsrik kväll. I princip allt som kan hända under en utekväll, hände. Men så roligt har jag inte haft på länge i shamn, det är ju en sak som är säker.

Nyårsafton blev en stillsam tillställning och därför hade jag tänkt att jag skulle ta tag i skolarbetet det nya året till ära men än så länge har det inte inträffat nått. Jag har istället invigt det nya året med att se på Ugly Betty marathon. Det är ju inte varje dag man har kanal 5, bara att utnyttja.

Desutom har jag fått en ordentlig uppdatering på hälsingemål när jag har tillbringat julen här hemma. Meningar jag hade glömt bort existerade. Inte för att jag enligt ngn här hemma pratar hälsingemål, men man kan ju alltid lura andra som inte har en aning=)

Eftersom jobbet börjar imorrn igen borde jag kanske ta tag i det där riskvärderingsuppgiften ändå...jippie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback