Inte smidig

Idag har varit en icke produktiv dag. Det började med att jag försov mej. Hade tänkt kliva upp och vara duktig, men icke. Vaknar med en sprängande huvudvärk, vilken start på en dag. Men så blir det alltid för mej när jag ska byta säng, oundvikligt. Jag måste vara känslig eller nått. Sen kom S och K på besök och då lyckades jag faktiskt med konststycket att sno ihop en kladdkaka. Inte var dag det händer inte. Lyckad blev den oxå faktiskt som pricket över i. Mitt under besöket ringer telefonen, det är G som undrar var hennes bankomatkort är. Självklart ligger det kvar i min plånbok, hur smidig får man vara egentligen? Tur att dom är vana med mej, dom var inte arga i alla fall tack och lov.
Men nu är jag här ensam kvar med disken och försöker komma på vad jag ska laga för middag. Tur att ibuprofenen har hjälpt min huvudvärk, annars hade det blivit jobbigt.
Imorgon är det BMC som gäller, måste ju komma bort om jag ska få nått gjort har jag ju upptäckt....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback