Holiday

Idag var det nästa grej som skulle inträffa då såklart. R:s cykel började krångla redan på morgonen och när vi skulle cykla hem var såklart däcket platt. Jag hade tidigare under dagen lovordat min cykel eftersom det skött sig ovanligt bra på senaste tiden. Det skulle jag verkligen inte ha gjort. För rätt som det är flyger pedalen av mitt i sjukhusbacken. Så det var bara att slänga den i cykelkorgen och börja färden med en trampa mot cykelviktor. Så R och jag lämnade in våra cyklar och fick ta en promenad hem. Känns som att det blev ännu en ovälkommen utgift=(  Fan jag och cyklar alltså.
Vi muntrade upp oss lite genom att gå och se the holiday senare på kvällen. Kanske lite sent att gå och se en julfilm såhär i februari men den var faktiskt riktigt bra och så fick man ju dreggla lite över jude law=) Däremot hade vi damer på båda sidor om oss som verkligen var de mest högskrattande jag har träffat på på länge.


Holiday

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback