Tentaskrivande och packande

image152Tentan är över och packandet är i full gång! Men först kom jag på att jag skulle ta lite kort på tillvaron här på kantorsgatan eftersom jag snart kommer att lämna det bakom mej. Problemet var ju bara att det såg ut som ett bombnedslag här när jag kom hem från tentan och shoppingen på stan. Så jag har knappt hunnit med att packa än. Jag har heller inget att packa i vilket ju försvårar det hela en aning. Så just nu sitter jag mest och lyssnar på mina favoritjullåtar och bara myser lite. Tänkte göra ett andra ryck alldeles snart, en hel del saker finns även i förrådet. Så jag ska väl dit och gräva också antar jag. Nu är det ju faktiskt inte så att jag flyttar helt och hållet utan jag ska bo här januari ut men det kommer att bli lite mer spartanskt milt uttryckt : )


Nej det är nog lika bra jag försöker få det här överstökat så att jag kan slappa lite senare ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback